Till bästa Majs!

Tack för det fina inlägget!

Jag lever här hemma även om jag under dom senase dagarna har slagit rekord i både snytningar och antal timmar framför tvn. Jag har dessutom fått träningsvärk i magen av alla snytningar! Min skyhöga feber som högst nådde 37.9 grader satte också igång brandlarmet ett antal gånger, suck...

Eftersom du är Väääääärldens bäästa Maja och jag äääääälskar personer som är väääääärldens bästa Major tänkte jag nu ge dig några noga utvalda meningar:

Du är bäst på att släpa runt på mig 5 timmar i långberget
Du blir alltid snygg på våra webcam bilder

Du är alltid dagens glada överraskning när du kommer med dina långkalsonger
Du måste vunnit ett antal VM och OS guldmedaljer i läxläsning 
Jag längtar jättemycket tills vi ska grilla korv 
Men, framförallt är du min alldeles egna Ove Sundberg, ni har båda två så fina karaktärer!

Detta är mitt sett att säga att jag saknar dig super jätte mycket också!

//Din Absolut enda vän på hela jorden, Mos!

Kommentarer
Postat av: majs

jag gillar dig och dina inlägg SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt :)

2011-02-23 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0