Prestation nr. 3

Hallå igen!
Jag har ju glömt en sak...efter att ha presenterat mina bästa kompisar här på grannfejds-bloggen så finns det ju en kvar...jag själv!

Men nu blev det svårt. Riktigt svårt menar jag. Men jag ska försöka :) skulle kunna göra på miljontals olika sätt, men jag måste ju tyvärr välja bara ett... Antingen skulle jag kunna skriva om hur fantastisk jag är, hur extremt många bra sidor jag har, hur snygg jag är, d.v.s. SKRYTA, men jag är inte särskilt bra på¨det. Plus att det jag nyss sa inte ens stämde haha! Eller så skulle jag kunna nedvärdera mig själv, tala om hur dålig andedräkt jag har, hur ful jag är i jeans, hur dålig jag är i skolan o.s.v. Men det skulle ju inte heller vara någon höjdare, för vem skulle orka lyssna på det? Plus att det återigen inte stämde hehe ;)

Nej "Kom till saken Håkan" som dom säger i Kopps. Jag ska göra något mellanting. Lite lätt. Förbered er på lite läsning! Och för er som inte orkar läsa kan ni ju alltid hoppa ner till bilderna längst ner :) dags för presentation nr. 3:

MAJA FALK! (jag)
Jag är en glad lort som föddes den 7 november 1993. In i en familj som älskar sport. Med två gympalärare till föräldrar, en skidåkande syster och en fotbollsspelade bror så halkade även jag in på sport-vägen ;) Spelade mycket fotboll, men tillslut blev det Torsby :) OCH VILKEN TUR! Annars skulle jag inte träffat mina allra bästa vänner! Men jag gillar inte att bara prata sport, för jag är ju inte min sport. Jag är ju maja faktiskt :) Med bra och dåliga sidor som alla andra. Älskar att baka, va med kompisar, äta chokladbollar, köpa krims-krams, handla mat, va på läger och mycket mer! Moa och Josse säger att jag föddes hungrig och jag tror det stämmer! För jag älskar mat och är hungrig nästan jämt :)

Mitt favortimotto: "Stå på dig. Annars gör någon annan det!" och "Om du möter en människa utan leende ge honom ditt!"

Bra sidor:
-hejare på matte för tillfället
-Glad i mat
-Ägare till ett lila underställ (det måste väl räknas som en bra sida!?)
-Bra på att skratta vid olägliga tillfällen. (fast hm detta borde ju stått på dåliga sidor)
-Bra på att göra onsdagsbladet! :)

Dåliga sidor:
-fruktansvärt senil. Glömmer bort allt från födelsedagar till viktiga tider. Men jag brukar klaga på att det är ärftligt så jag kan inte hjälpa det ;)
-Blir otroligt sur och lättirriterad när jag är hungrig och trött. Men brukar försöka dölja det så gott det går!
-Bowla. Slå minimum-rekordet 19 om ni kan...nej jag vet, jag slängde nog kloten p¨å fel bana!
-Inte ekonomisk. Nej jag slösar inte men jag har alltid varit glad i att köpa :) tröstar mig med att stina är likadan!

Det var lite om mig! Kunde ju skrivit en bok istället, men lät bli ;) jag duger som jag är trots att jag suger på bowling! Och du med, vem som nu än läser det här!
Och Moa-boa och Josse-kosse ni får gärna skriva en ny presentation om mig om den här blev för dålig! :) Och jag saknar redan er! Tack och hej! //Maja


Kommentarer
Postat av: jos

MAJS du är jättejättebäat och jag önskar att jag hade en lika snygg "jeans-rumpa" som du för ojoj den är galet bra ;) ha det bra

2011-02-18 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0