Presentation nr. 2

Hej! Nu var det dags för den andra presentationen ur min synvinkel! :) Och denna gången blir det...

MOA WIKBERG!
Moa är en rolig prick som föddes i maj 1994. Hon föddes upp i självaste huvudstaden men flyttade som ganska liten till hammarö, karlstad. Jag och Josse brukar reta henne för att hon bor på "gräddhyllan" i karlstad och att det är därför hon är så snobbig ;) typisk snobbig person alltså! Men som tur var har hon ju andra egenskaper. Bland annat har vi exakt samma humor, som gör att vi har SUPERSKOJ ihop! Hon är bland de mest okomplicerade personerna jag träffat vilket gör att jag älskar att umgås med henne.

Bra sidor:
-Seg på ett väldigt positivt sätt
-Bra pluggkompis när det gäller dom smarta ämnena som fysik, matte och biologi!
-SJUUUKT rolig utan att ens försöka
-Bäst på att fälla kommentarer som får mig att gapflabba.
-Bäst av allt: HON ÄR GRANNE MED MIG SÅ JAG KAN TRÄFFA HENNE VARJE DAG!

Dåliga sidor: (ja det finns ju hur många som helst men jag väljer väl några då...;) hon hade ju lite fler än josefin)
-Gör alltid kladdkakan för kladdig när vi bakar (det är absolut inte jag som tar ut den hela tiden..)
-Har en skönhet som fångas på varje bild, vilket inte alla har. Skapar alltså enorm avundsjuka på hela skid!
-Hon säger att jag är lik min spanskalärare vilket INTE uppskattas!
-Hon är FÖR rolig för att vara sann... ja fast detta var ju i för sig en bra sida :)

Bild på världens bästa moa:
  // Björnkramar från din enda vän maja<3


Kommentarer
Postat av: Mos

HAHAHA// din endaste vän Mos

2011-02-15 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0