Presentation nr. 1

Hej! Eftersom vi inte har presenterat oss här ordentligt på bloggen än så tänkte jag börja lite lätt med det...men OBS kom ihåg att allt är skrivet ur min synvinkel och kanske inte är helt korrekt jämt ;) jag tänkte jag kunde ta en i varje inlägg så dagen till ära börjar jag med....

JOSEFIN NILSSON!
Josefin är en oerhört snäll person som föddes i juni 1993. Hon har ett hett temperament och en personlighet med både bra och dåliga sidor ;) (se längre ner) Hon är en av mina bästa vänner trots att jag ibland kallar henne för joseful! Hon har universums stökigaste rum som bara städar sig själv när jag och elin hjälper till. Men jag trivs där som fisken i vattnet! Hon gör mig glad och hon älskar precis som jag att dricka oboy! :) jag trivs i hennes sällskap! 

Bra sidor:
-Hon tycker om att springa löpintervaller med mig vilket uppskattas hur mkt som helst!
-Hon får mig att bli glad och skratta trots att jag precis var ledsen eller sur.
-Hon säger de rätta sakerna under passen som gör att jag pallrar mig vidare trots att min kropp värker och det går tungt.
-Hon kan konsten att sprida ut sig så det blir riktigt hemtrevligt!
-Hon är en granne som gärna kollar på grannfejden, pärlar eller bakar med mig fastän jag "råkar" komma i blommiga tights eller klänning och tofflor mitt i vintern :)

Dåliga sidor: (det fanns bara en!)
-Hon har ett par ursnygga sammets-tights som gör mig gööör avundsjuk varje gång jag ser dom.

Söt bild:


tack och hej! ///Majsan din vän

Kommentarer
Postat av: JOSEFUL

ojoj du är en av de få som förstår mina bra sidor "Hon kan konsten att sprida ut sig så det blir riktigt hemtrevligt!"

TACK maja mina föräldrar fattar inte att det är en bra egenskap..:)

2011-02-14 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0