När josefin lämnar lägenhet...

...DÅ BLIR DET KAOS!!!!!!
Nej då, lugna er ALLA läsare hehe ;) den kvarstående resten är ganska lugna av oss! (eller?) Vi har ätit megamycket kvällsfika tills min (majas) mage höll på att explodera. Vi har gjort mindre mega-mycket läxor tyvärr...

Dagens kommentar 1:
Maja: "Ska jag släppa ut håret? Ja, jag släpper ut håret.."
Moa: "Tur, då slapp jag säga till dig!"

Dagens kommentar 2:
Moa läser ur onsdagsbladet och hittar en sida som heter "dagens pucko".
Moa till Josefin: "Nämen kom och kolla josse, du har fått en alldeles egen sida!" hihi

Nu ska vi flumma vidare. Gå över till allvarligare saker som läxor och facebooking. tja tja bloggen! //Mos & Majs






Kommentarer
Postat av: Christian

Vad duktiga ni är som bloggar och står på!



Mitt favorit citat från Moa för 2010 är när Björn hade tappat sin plånka på bussen och bussbolaget skulle leta efter den:

"Vadå, ska dom leta efter den på vägen mellan Östersund och Funäsdalen?"



Det kanske trots allt är Moa som dagens pucko sidan i onsdagsbladet handlar om...

2011-02-09 @ 21:29:52
URL: http://www.svanqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0