Mardrömmar

Hej!
Jag har sett ungefär 3 skräckfilmer genom mitt 17 år långa liv. Dessa tre skräckfilmer har setts inom den typ närmaste månaden, med undantag för en som jag sett två gånger. Detta har medfört att jag har LITE svårt att sova om kvällarna. Personerna som gör det i princip omöjligt att sova är... (VARNING KOLLA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG!!!)

1. Fritt vilt- mannen med yxan.

Kännetecken: Grön klädsel med någon sorts huva på huvudet så man ser inte ansiktet (som förövrigt är ännu hemskare)
Vapen: livsfarlig yxa som dödat många människor.
Finns: I ödsliga hus, särskilt om dom ligger i något snötäckt landskap, t.ex. långberget.


2. The resident- den galna husägaren
Kännetecken: Ser ut som vilken trevlig husägare som helst, men är oerhört desperat.
Vapen: Hm, inget vapen?? Han har ju inte direkt någon yxa, men han brottas.
Finns: Spionerar på dig om natten. Inte bara spionerar dessutom usch..


3. When a stranger calls- Mannen som vill mörda
Kännetecken: Ser också hyfsat normal ut, men har otäckt hårda ögon (enligt mig) och en läskig gångstil, där han liksom varken går eller springer. (säkert bara jag som tänkt på det) Han säger även "I want your blood all over me.."
Vapen: Svårt här med. Minns inte riktigt (kan ju tilläggas att jag blundade en hel del) men möjligtvis en kniv!? Vild chansning...
Finns: INNE i ditt hus/lägenhet, fast den är låst och har varit det hela tiden. Sitter i taket typ och väntar på att anfalla.
 mycket dålig bild men man ser hans hemska drag och stirrande blick..

Sådär ja, nu har jag presenterat mina mardrömmar. Hoppas ni förstår varför jag har lite svårt att sova ibland...
Ska dra mig till elin-pelin nu! Där väntar fika och världscup :) Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0