Lämnad ensam i t-by...!

hej! Eftersom jag överlevde mitt biologiprov idag så belönade mig mig med att gå ner på stan, även kallat på byn i torsby, och handlade! Följde mina planer och köpte en parfym och massa mat. Oh ja nu är jag glad för jag kan gå och lukta på mig själv hela kvällen ;)

Ska ha världens skönaste fredag trots att jag blivit lämnad ensam i Torsby! ;) Liika bra som den här bilden :) skulle inte skada med lite vår, men först vill jag leva vintern klart. Det är massa kul kvar! Och jag kom just å tänka på att vissa kanske undrar om jag aldrig är seriös (om jag nu gett intrycket att va lite flummig ibland) men det är jag! JAg lovar! Fast inte när jag är glad. Bara när jag måste eller är ledsen. Då är jag seriös. Så för er som undrade :)
Kram en lämnad majs ;)


Kommentarer
Postat av: Moa-Boa

Jag drabbades just av årets värsta samvete för att jag lämnade dig ensam!:( // Din absolut enda vän Moa-Boa

2011-02-18 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0