Kvällens outfit i spåren

Hej :)
Dagens pass till ära tog jag på mig ett lila underställ, en mycket modern gul mössa (den senaste trenden) en matchande väst och vindjacka med snygga gula detaljer och ett par lite tjockare tights, för att ge benen och rumpan dess fina form. Som grädde på moset satte jag även på mig en grön had (eller vad det nu kallas) som gav min bleka hy lite extra blek färg! Dock blev kinderna mer röda under passet.. Jag skulle själv ge kvällens outfit en 7a, men efter väldigt mycket klagomål från moa på min frisyr (se korten) så sjönk poängen genast till en 5a... Ganska medelmåttig alltså :) den undre bilden visar mitt nyinköpta underställ ;) ta bilderna med en nypa salt hehe...
 
 
Passet var superkul! Bland annat Mos, Janjons frestelse och mango-malin (OBS ej mongo, det ska va mango alltså en frukt!) sprintade som bara den! :)
Kram Majs

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha du var så snygg så Maja! jag gillar Janjons-frestelse x)jag har kommit på en till, kvällens starter måste ju helt klart varit KarinCarbonara!!:D

2011-02-15 @ 20:55:44
Postat av: maja

hahaha! att vi inte tänkte på KarinCarbonara! Helt perfekt ;D impulserna var jätteroliga!

2011-02-15 @ 20:59:42
Postat av: Anonym

Jag vet!! eller varför inte RålandRåraka:D du vet såna där ungefär pannkakor med potatis i;)

2011-02-15 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0