"Kolla pappa! Slalom baby!"

Tjoooo!
Jag är glad glad glad :D:D för idag var det jätteskoj att åka! Dagen har varit kul! Trots att den började lite knackigt...trodde jag skulle falla ihop på uppvärmningen för att min kropp var ungefär lika pigg som en död fisk hehe..men det gick bättre sen :) mycket bättre!

När emilie värmde upp mötte hon en pappa som var ute med sin 10-åriga (max) son. Han upptäckte några utställda markeringar på marken, ni vet såna där trekantiga långa saker som sitter med jämna mellanrum. Han bara:
"Kolla pappa! Slalom baby!" och så började han åka slalom mellan dom... 

Detta gjorde min dag hahahaha! Är glad för jag själv är nöjd, för att frida är nöjd och för att emilie är nöjd. VI ÄR NÖJDA OCH GLADA! :D imorgon ska shoppas i intersport wiiiiiii! Nej nu ska jag snart lägga mig, sovjättegott! KRAM maja!

  



de här två bilderna har jag o emilie skrattat åt i timmar! hahaha, jag ser kissnödig ut och emilie ser ut som hon plogar med skräckslagen min! men jag gillar dom ändå :) linda tog dom i prologen!

Kommentarer
Postat av: Moa

Böj på benen, trampa trampa trampa, släpp på nu!! tänker jag på när jag ser Emelies utförsstilX)hehe

2011-02-13 @ 08:47:47
Postat av: majs

hahaha mos! hahahah vad jag skrattar! ja hon skulle allt behöva en sån lektion hehe ;)

2011-02-13 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0