Hemma!

Ibland måste man gå ner i den där äckligt mörka källaren fast man tror att det gömmer sig en mördare bakom varje hörn.

Ibland måste man sova fast man tror att gubben från "fritt vilt" eller "when a stranger calls" sitter i köket och precis ska komma och hugga sönder en...  (jag lovar det är as-läskigt!)

...men ibland måste man INGETING! Att bara ¨kunna sätta sig ner framför solsidan med en marabou i vänsterhanden och en nyinköpt kalle anka tidning i högerhanden och bara njuta. :) sånt gillar jag massor! Det är skönt att va hemma! 

Snart ska jag sova men först ska jag läsa ut min kalle-tidning. Och hoppas att jag överlever hela veckan utan stina som är i tjeckien :) hon får mig att skratta den där pricken! med sitt norska leende och bästa humor!

Här kommer en roligt ful bild från veckan. Man måste inte bli bra på bild hela tiden, TUR DET! Mega-kram!


Kommentarer
Postat av: hälsning från tjeckien

Tja blogg bruden!! ( inspiration från bond-brud. Stinas anm. ). Gillar ditt inlägg starkt. Speciellt de finfina orden om the kalle anka nörd myself. LÖV to you :D

2011-02-13 @ 22:09:18
Postat av: emilie

varför la du inte till en "jag är fulare i verkligheten" på den här bilden? :)

2011-02-14 @ 20:21:08
Postat av: maja

hahah hoppsan! måste glömt det;)

2011-02-14 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0