Onsdag med två streck

Hejsvej!
Hm. Idag vaknade jag med två röda streck på näsan. Ett av mina sömnknep är ibland att sova med öronproppar och ögonbindel hehe... hur jag kunde få två röda streck på näsan p.g.a. det vet jag inte! Men snyggt var det ;) NOOOT. Ser ut som jag solat hihi. SÅÅÅÅ synd att jag solar så mkt solarrium då, hmmmmmm... ;) fånig jag är nu usch.
 ser ut som jag skelar med ögonen dessutom, kan kanske bli så när man precis vaknat!
Imorgon bär det av till Holmenkollen i några dagar :D WIIIIIIIIIII. Tror inte det kan bli bättre! Ska självklart heja på min syster-yster, men förhoppningsvis även hinna med att skida lite bland snygga norskar också :)

På tal om mitt NOOOOOT i början av inlägget kommer här en tjusig bild på ove också! Jobbig, jobbigare, jobbigast, ove sundberg... vet att stina är lite smått kär i honom så detta är för dig lillan ;)

STOR KRAM /majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0