Falun!

Hejbaberiba tjoflöjt! :)
Här sitter jag på ett vandrahem i falun och skriver. Vi har testat spåren, ätit middag och precis smaskat i oss semlor :D perfekt uppladdning inför världens roligaste sprint imorgon tror jag :) vi har ju nämligen ett litet födelsedagsbarn bland oss, inegn mindre än pappa lennart! Dagens citat:

Emilie helt seriöst medans vi kör "Vad kommer här? Va är det en julgran? Jaha det var en ambulans..."

Det är fint här på vandrahemmet någonstans i Falun. Jag och Emilie fick stå i en halvtimma och vänta på att en platta på spisen blev ledig så vi kunde koka vår kära herr potatis. Sen fick jag ju reda på att jag får klara mig utan min bästis stina en hel vecka till...usch fy och blä, men egentligen är det skitkul om ni förstår vad jag menar ;D

 myser med bästa klubbis-emilie :) som för övrigt är mycket fulare i verkligheten sa hon själv... ;) kram majs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0