ELIN

På tåget till Torsby stötte jag på Elin, som även hon var på resande fot! Efter Kil anslöt sig även Felice till sällskapet.

Tyvärr kommer jag vara sjukskriven i ca 2 månader framöver pga svåra axelsmärtor efter att ha hjälpt Elin att bära hennes väska med dator och läxböcker upp till Aspen. Det var en av de tyngre väskorna jag stött på under min livstid, men Elin verkade van vid väskor med denna enorma tyngd, kanske förklaringen ligger i hennes stora litteraturintresse?!

Elin sammanfattade till slut helgen i Falun med kommentaren:

"Vi hade i alla fall tur med vädret."

Ses om ca 2 månader igen, vänliga hälsningar Mos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah moa du är för kul!!! :D haha tack för att du hjälpte mig att bära!!! :)

2011-02-13 @ 19:44:43
Postat av: Elin

hej

2011-02-13 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0