Dagens mat

Hej igen igen!
Eftersom jag är på VÄÄRLDENS bästa blogghumör så kommer här några rader till. Nej, jag ska inte skriva bara för att skriva, jag tänkte nämligen komma med MAT-TIPS! Det var ju jag som påstod att vi kommer sluta som en allers-tidning, så jag tänkte leva upp till mitt ord! Eller ja, det kommer inget riktigt mat-tips, men en mat-bild.

Och om ni inte ser var det är kommer här en förklaring:
-de "gröna ormarna" som ser ut gröna segaråttor är inget mindre än paprika.
-det understa lagret (syns bara lite där jag tagit mat) som ser ut som gult häx-klister tyvärr är ris!
-Det översta lagret med en ljusbryn nyans, som möjligtvis skulle kunna likna granbarr till utseendet kanske, är grädde blandat med hux-flux saker+kyckling.

SMARRIGT! //din trogna bloggare maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0