Viktigt meddelande till medlemmar i familjen Falk som har koppling till familjen Falks körkortsbok!

Jag har två frågor som jag söker svar på snarast möjligt. Detta för att inte skapa konflikter mellan mig och familjen Falk eftersom jag lånat deras körkortsbok.

Den första frågan rör sig om vare sig det är tillåtet eller ej att vika kanter i boken för att hålla koll på hur långt man har läst?
Jag har full förståelse för om ni föredrar bokmärke då det inte orsakar några märken eller andra skador efter de vikta sidorna, körkortsboken har ju trots allt ett långt liv framför sig.



Den andra frågan är om det på sidan 16 har stått något vesentligt för att klara körkortet? Är det möjligtvis där det hemliga tipset om hu man ska göra för att klara uppkörningen står??



Tack på förhand// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0