Torsbyyyyyyyyyy

På tågstationen blev jag upphämtad av Taxi-Falk! Tro det eller ej men jag och Taxi-Falk tankade taxibilen!!! Det gick lugnt och försiktigt och vi parkerade först på en parkeringsplats för att gå ut och kontrollera vilken pump vi skulle använda oss av.
Sedan shoppade vi loss på ICA Toria och nu sitter jag och Taxi-Falk i kunskapssoffan2 och "pluggar". Taxi-Falk tackade tvärt nej när jag erbjöd henne fil och flingor men när jag sedan satt där med min tallrik så tjuvåt hon så fort hon fick chansen.
Om ni har tur kanske det kommer upp någon bild på hur det såg ut under dagens prestation, nämligen tankningen!

//Moa

Kommentarer
Postat av: Hanna

PHU!!! Tack Mora för att du ordnade upp det där!

2011-12-04 @ 22:06:06
URL: http://hannafalk.se
Postat av: Grannfejden (Moa)

Ingen orsak, jag tar hand om Maja och ser till att hon kör försiktigt, vattnar blommorna och gör sina läxor!

2011-12-05 @ 17:09:48
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: maja

visst katten! jag skulle jag vattna blommorna också! springer över direkt ;)

2011-12-05 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0