Tekniktips

Hejhej!
I brist på snö i Ulricehamn får man träna andra saker. Idag har jag åkt gräs-skidor på golfbanan. Ju mer jag åkte desto mer smälte snön, så tillslut var det nästan bara gräs och jord kvar! Man tager vad man haver. :)

En annan sak man kan göra är att bowla. Många har undrat hur vi gör för att lyckas så bra på bowlingbanan, var vi får vår motivation ifrån och vilka kläder och skor vi bär när vi bowlar i Torsby. Så därför tänker jag berätta lite om vår vår bowling-bakgrund och visa lite bilder på hur vi gör. Okej bilderna är ganska suddiga men se och lär!

//Maja

ps har även fått en anmärkning på att det var fjärde advent när jag skrev att det var tredje haha.. äsch smådetaljer. En till sak - det ser allt bra fint ut i sälen moseligoseli! =)

Här ser vi jag, maja, som gör sin ansats. Jag har ett minimum rekord på hela 18 poäng på en serie. Slå det om ni kan!

Moa satsar på en lite mer framåtlutad stil när hon bowlar. Och hon kickar även foten bakåt som en häst när hon släppt klotet. Om man har tur så gnäggar hon även som en häst ibland hehe.. Snyggt!! Och fort går det såklart!

Josefin lägger oftast allt sitt fokus på vilket klot hon ska välja! Självklart spelar färgen störst roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0