Supernöjd_tjej_93

Hallå halloj!!!
Just nu sitter en nöjdnöjd tjej i soffan i sin stuga i Östersund. Så för er som vill läsa några glada ord fortsätt läsa! Idag har vi kört klassisk sprint. Tävlingspremiär och lite nervöst på alla sätt. Det största målet med dagen var att ha skoj, och vet ni vad? Det hade jag verkligen =)

Prologen gick bra. Kvarten gick ´bättre. Semin gick ännu bättre. Och a-finalen gick bäst av allt!! Kan berätta lite om den. Starten gick PANG och iväg "for" vi. Ganska snart på banan kom en ganska enorm uppförsbacke. Jag la mig någonstans nästsist i heatet och var ganska trött redan då haha. Men jag krigade på och tänkte minsann inte ge upp för någon mjölksyra! Så jag fortsatte, krönet kom och en nerförsbacke. Sen lite stakning, nerför, uppför, nerför och sen var det den sista knixen kvar! Då låg jag 5a fortfarande men jag trampade på allt vad jag kunde och så hade jag åkt om en norska.

Stakade allt vad jag kunde utför och trampade nerför i "Bergman-kurvan" som jag och pappa har döpt efter Carl Johan Bergman såklart. Med riktigt bra glid, som pappi hade fixat, så lyckades jag med en megaspurt från min sida staka om Sara på upploppet. Så med armarna i skyn och med ett glädjerop som tydligen hela stadion hörde typ, så tog jag den där efterlängtade pallplatsen!! Go känsla =)

Nej nu har jag skrivit tillräckligt! Nyss har vi shoppat på stan, moa, jag och emilie. Det är fint här :) Kram från en överlycklig maja

den bilden "snodde" jag från saras fejja, hoppas det inte gjorde nåt! :)

Kommentarer
Postat av: nöjd_tjej_94

Superduperbra kört!! :))

2011-12-10 @ 17:34:04
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: Stintan

heheheh jag snodde den också ;) ;)

2011-12-11 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0