Snart smäller det

Hejhopp!
Medan jag väntar på att Stina ska hämnas tillbaka på sin blogg har jag masserat mina ben själv. Annars brukar min privatmassör (Hanna) snällt ställa upp men hon är tydligen ute på "viktigare" saker ;) Idag har jag varit och snott lingonsylt från Moas lägenhet, busigt! Sen har jag även gått promenad med Jossis. Japp ni hörde rätt, hon är högst levande! Tur det :)

Imorgon morgon åker jag upp till östersund. Där har jag aldrig varit förut så det ska bli riktigt skojigt! Det bästa med helgen är att...
..jag får träffa emilie!
..jag får gå ut på den obligatoriska juniorcups-shoppingen!
..och att jag får tävla såklart! Jag är sugen på att åka så fort jag kan :)

Idag har även min ostabila-humörs-sida visat sig haha. Jag vallade och det gick kasst. Men med hjälp av Moa blev mina skidor perfekta tillslut! Nu ska jag packa klart. Hööörs! /Majis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0