Skidpremiär!

Jag och Sandra har gjort skidpremiär utomhus i Torsby! Det var perfekta förhållanden på cykelvägen mellan skolan och tunneln.
Igår gjorde jag också ännu en riktig tabbe när min glömska slog till igen. Vi hade föreläsning på skolan från kl 18-20.15 och jag hade inte hunnit ätit någon middag så jag var vrålhungrig. När jag äntligen cyklat hem och ska ta upp nycklen så upptäcker jag att husnyckeln inte är där... jag kommer då på att dom ligger i mina träningsbyxor efter att Maja lånat nyckeln tidigare för att sno potatisar från mig, suck...
Nu har jag gjort Kemi, jag har ingen aning om jag gjort rätt eller vad jag har gjort men jag hoppas på det bästa. Snart ska jag dra mig bort till Maja så hon får ett ovöntat besök, hehehe. Eller så är jag snäll och ringer så hon hinner förbereda sig mentalt. Fast det var ju det där med potatisarna så nee, hon får en oväntat gäst att passa upp på istället :D


Dagens outfit: Träningskläder, mössa och pjäxor. Snygg ryggsäck med knäppning + den senaste och obligatoriska trenden, tunnelkortet runt halsen!!

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0