Sälen

Hej!

Nu har jag varit i Sälen i 2 dagar och här är det fint och mycket snö! Igår åkte jag slalom nästan hela dagen med Jesper, Emelie och kusin Kalle och det var superdupermegakul och superdupermegaskönt att åka lift uppför backarna för en gångs skull;)
Jag briljerade med mina slalom kunskaper och jag tror jag ska ge mig ut i backarna imorgon igen hehehe, varning varning!

Jag känner att det krävs lite bildbevis på hur snabb jag var igår. (Jag kände mig i alla fall väldigt snabb...)


Perfekt kurvtagning, se och lär!


Emelie kör så snabbt att hon är på väg ut ur bild


Jesper i fullfart!

Jag var dock tvungen att ge mig ut på ett kvällsträningspass med dom riktiga skidorna, saknade dom lite när jag skulle staka mellan liftarna.. Förövrigt ligger det en hög med julklappar här i stugan som tittar på mig och ber om att få bli öppnade, stackare!

/Moa





Kommentarer
Postat av: maja

åååååå jag vill också åka slalom!! :D du ser ju ut som värsta proffset!

2011-12-23 @ 11:38:26
Postat av: majis

OCH STACKARS JULKLAPPARNA!!!

2011-12-23 @ 11:59:16
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja stackars julklapparna dom får ingen luft när dom är inpackade i massa papper! Jag kanske ska satsa på alpint istället, proffsigt är bara förnamnet;) vi får helt klart ta en studieresa till Branäs i vinter och skida lite (utför alltså) :D

2011-12-23 @ 14:18:13
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0