Nu vill jag ha jul

Hejhej!!
Nu har jag landat i Torsby igen. Lägret var kuligt med massa snö. Och världens bästa rumskompisar såklart! Just nu är jag i skolan och har haft en ynka lektion. Som vanligt så var vår lärare Brånander skitsur för att jag och Stina inte kunde hålla tyst hehe.. vi hade faktiskt inte setts på hela 4 dagar så det fanns en del att prata om!

Sista dagen på lägret så körde vi ski cross med impulser. Sen åkte jag och Josse i snigelfart till ramundberget och tillbaka. Jag tyckte det var så kul så jag kunde inte låta bli att säga "va häääärligt" hela tiden haha. Läger är kul, men nu är jag genomtrött och har lite hemlängtan. Ska ha en lugn helg, några dagar skola igen och sen är det jullov!! Vill ha jul nu, men den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge som Moa brukar säga!

Kram Majis

jag och Sandra gjorde snöänglar i bruks haha. lite kallt men det var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0