NU ÄR DET BLOGGKRIG

Hejhej igen bloggläsare!
Snart är det tävlingspremiär i Östersund och efter det är det läger i Bruks. Har redan börjat förbereda mig mentalt för det är tydligen samma boende som förra lägret suck.. "Favoriterna" Moa och Stina bor jag med. Här kommer en lista på "6 Anledningar att inte vilja bo med Stina och Moa på läger."

1) Dom pratar om hundar och hundraser. "Cockelmockel-spaniel och laboradorhår" Detta endast för att de vet att jag inte kan nåt om hundar.
2) Dom spelar hjärnkontoret på svt spelportalen utan att fråga om jag vill va med. (har vi ju redan tagit upp i bloggen.)
3) Dom (Stina) snyltar på min nyinköpta tandkräm.
4) Dom stör mycket när man ska vila. (skrattar högt och fult)
5) Dom (Stina) sjunger helt förskräckligt. (till skillnad från jag)
6) Dom (Stina) tvingar en att sova skavfötters. (och sen ligger dom och rycker av skräck hehe)

Skulle ju kunna ösa på med massa bra anledningar också men jag spar dom till ett annat tillfälle :) Dom är ju rätt bra ändå! Kram Majis

ps. Om ni går in på Stinas blogg stinanilsson.webblogg.se så ser ni att hon gjort en liknande lista om mig hehe.

Jag och mina högst normala vänner!

Kommentarer
Postat av: Stina

vänta ni(du) BARA

2011-12-07 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0