Mina föräldrar

Hejhopp på er där ute!
Första heldagen i Orsa är snart slut. Jag har åkt två skidpass med mina kära föräldrar. Dom är inspirerade av Hellner säger dom själva och har kämpat flitigt måste jag verkligen medge. Men dom är inte så vana vid dubbla pass och det märks haha.. Just nu ligger dom utslagna i var sin säng och kollar på tv. Symptom på utmattade föräldrar:

-Dom är konstant hungriga!!
-Mamma klagar konstant att hon är jäääättetrött och kommer somna vilken sekund som helst.
-Mamma har jäätteont i ryggen. (konstigt förresten, hon som inte åkt sen förra vintern!?)
-Mamma orkade knappt diska.
-Pappa drar ovanligt mycket BRA skämt.
-Pappa har fått väldigt ont i armbågarna. Kan han dragit på sig en överansträngning måntro?
-Pappa har fått ont i knät efter att han skejtade på eftermiddagen.
-Eftersom pappas armbåge förmodligen inte pallar klassisk skidåkning sa han att han skulle skejta imorgon. Men eftersom han får ont i knät då konstaterade han att han förmodligen vilar helt!


Nu har vi spelat kort och ätit kvällsfika. Imorgon åker vi ut i spåren igen om vi orkar! //Majis

Mina bästa föräldrar, jag och fanny på midsommar! En speciell midsommar haha..


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha föräldrar alltså, det är nog bäst att stanna inne i soffan och vila upp sig! längdskidåkning tär på kroppen, belive me;)

2011-12-29 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0