Knäppt roliga saker

När jag var i Östersund pratade jag, Emilie och Linnea Björn om knäppa saker man kan göra. Eller ja, jag gav en massa förslag och dom tyckte nog att jag var knäpp. Så här kommer en lista på några knäppt roliga saker: (OBS varning för konstig humor)

-Att man när man gör tacos med andra personer helt plöstligt börjar blanda alla ingredienser i byttorna som man vill, hux flux. Roligast är om man typ häller ner creme fraichen i salladen, eller varför inte börja smula ner alla mjuka tacoskal i köttfärsen? hahah..

-Att man mitt under en samling eller nåt slags möte skriker nåt jättehögt ut i hela rummet. Till exempel ATTACK!!!! Hahaha och ingen fattar nånting!

-Att man under en sprinttävling gör tjuvstart i ett heat, och sen låtsas om som man inte märker det. Och så åker man vidare hela banan själv hahah.. Eller ÄNNU bättre, man skriker högt till alla andra att det är tjuvstart fast det inte är det haha.

Så nu har jag delat med mig lite av min humor. Skriver några till när jag kommit på fler! Nu är det inte så att jag brukar göra såna här saker, (bara ibland hehe) men det är väldigt knäppt roligt att tänka på dom =) Kram Majis

gammal kuopio-bild!

Kommentarer
Postat av: jos

VARING FÖR MAJA OCH HENNES KNÄPPA TVÅNGSTANKAR!

2011-12-17 @ 18:53:33
Postat av: Isabelle

hahahaha du är rolig du! Kanske ska testa nått..det där med tjuvstarten kan bli intressant :P

2011-12-17 @ 19:59:44
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0