Hemhemma

Hej hej hej!

Det känns som jag blivit några kilos lättare sen jag klippte mig igår, det är knappt något hår kvar hehe. Nu är jag ensam hemhemma då mina föräldrar lämnat mig här helt själv i mörkret för att passa Trassel.
Idag har jag pluggat fysik, matte och engelska samtidigt som jag kollat på skidorna på tv! Jag måste dock få lite hjälp av Matte-Maja imorgon för att klara allt.
Det är lite sådär ont om snö just nu men vad gör det när grannfejden har tävlingspremiär nästa helg i Östersund, det är mer än spännande!

Jag tänkte dra upp några "veckans" här eftersom det har hänt så mycket:

Veckans....

Räddaste går till Stina som lovat att hon aldrig mer ska se på skräckfilm.

Avundsjukaste går till Maja som låtsas att hon inte alls vill vara med och spela hjärnkontoret på datorn när det egentligen är det enda hon vill....

Glömska går till Josefin som glömde sina älskade byxor i torkrummet.

Kom ihåg går lyckligtvis till mig (Moa) som hittade Josefins älskade byxor och tog med dem till Torsby.

Omkörning går också till mig som under impulspasset hamnar precis bakom en norsk som jag kör om genom att ta en sväng i skogen.

Bilförare är helt klart Maja Falk, det behövs ingen nominering.

//Moa


Kommentarer
Postat av: Veckans avundsjukaste

jag lägger till en nominering! "veckans två bästa (värsta!?) rumskompisar" går till stina och moa! btw kommer och hämtar dig på tåget idag :)

2011-12-04 @ 08:28:20
Postat av: hahaha

det blir perfekt!

När vi ändå håller på och lägger till saker skulle jag vilja framhäva veckans lussebulle!!

2011-12-04 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0