Första dagen utan julkalendern..

..var helt okej ändå! Annars brukar "dagen-efter-julafton-depression" ibland infinna sig hos mig på juldagen men inte i år! Kanske för stor del av dagen gick åt att beundra mina mina julkalppar som jag fått! Dom var fina dom :) Kan ta lite bilder och visa sen!

Julafton var kul. Roligast var mammas alla rim som avslöjade EXAKT vad som var i julklapparna. Så under julklappsutdelningen satt jag och sa "uuuuuuuuundra vad det kan va i det paketet!?" haha. Svensson svensson var lika bra som vanligt! Och risgrynsgröten, knäcken och julgodiset likaså. :) Hoppas ni också hade en awesome julafton! Kram M

Det här är ingen julklapp, men en bild jag tog inne i en affär innan jul. Tänkte köpa den till mig själv eller dig moa men lät bli haha.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0