El tunel

Hola
Hoy he esquiado en el tunel. Jag tror det räcker med español där för den här gången. Idag har i alla fall jag åkt skidor i tunneln. Jag cyklade hemmåt i "snöstormen" och på bron ner mot skolan när jag nästan var framme kom jag på det. Skidorna!!!
Till saken hör att det är andra gången i rad jag cyklar hem från tunneln utan skidorna, suck. Jag vet inte vad som drabbat mig och orsakat denna glömska!
Jag övervägde först att lämna skidorna där och hämta dom nästa gång jag ska dit. Sen ringde jag Julia för att se om hon var kvar men hon svarade inte. Efter det övervägde jag att fråga Taxi-Falk om vi inte kunde ta en nöjes tur i bilen till tunneln och hämta skidorna när vi endå var där. Till slut vände jag istället och cyklade hela vägen tillbaks och sen hem igen, med skidorna den här gången...

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0