Dagens tyrann

Okej jag erkänner.. Dagens tyrann går till mig själv! Man får stå ut med vissa saker om man umgås med mig, bland annat mina tvära humörsvängningar. Förlåt mig moa och sandra..! Här kommer några hemska konversationer från dagen i skidspåret.

Jag- Vid nästa vätskepaus kan vi ta fram din kamera moa och ta lite kort.
Moa - Ja det gör vi.
Senare när vi väl står och dricker:
Moa - Ska jag ta fram kameran nu?
Jag (jättesurt) - gör det om du vill.

Jag (jättesugen på vatten) - Ska vi stanna här framme och dricka?
Moa - Eller så stannar vi framme vid det fina stället, det är bara nån backe kvar.
Jag - (jättesurt och mumlande) vilket fina ställe.

Jag åker först i spåret och är den enda som har pannlampa. Allt är frid och fröjd tills..
Jag - (halvt skrikande) NEJ NU ORKAR INTE JAG ÅKA FÖRST LÄNGRE!!
Moa och Sandra fick sig en otäck chock kan jag tänka mig.

MVH tyrannen (Maja)


Kommentarer
Postat av: Grannfejden (Moa)

hahaha det gäller att bita ihop i dessa lägen och inte säga något;)

2011-12-13 @ 21:18:09
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: ELin

hahahaaha!! :D stackare moa och sandra!!! ;)

2011-12-14 @ 10:44:54
Postat av: stinafina

hahahahahahahahahahahaah jag tycker att det luktar lite finnsjön bitterhet här... ;););)

2011-12-15 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0