Majas årskrönika

Godlunch!
Har blivit lite förkyld och tävlade inte Morapinglan idag som jag tänkt. Så då har jag massor av ledig tid att göra annat! Som att blogga och se på tour de ski till exempel. :) Ska njuta av årets sista dag! Här kommer några godbitar av det som hänt år 2011. Kram M

Var på VM i Holmenkollen och hejade som galningar!

Kom vilse i Oslo och hamnade nästan på landet. Här står Fanny och väntar på en buss som tog oss tillbaka.

Upplevde en kall och rolig istids-vinter!

Stekte på sista tävlingen, juniorcupen i Piteå. ÅKte även en SM-stafett där, ´hur kul som helst!!

Åkte skare med stina.

Såhär mycket skare var det här haha..

Var i Sognefjäll och åkte på glaciär.


Helt magiskt fint överallt!

Passa på att skaffa oss snygga brännor där också ofc! Skratta bäst som skratta sist gällde mig kan man säga..


Hade sommarlov och var hos mormor en vecka.

Paddlade lite kajak!

Elitläger i Brux deluxe!

Sprang U10-mila för sista gången (en stor orienteringsstafett) och det gick galant för oss alla!

Hannas sommarskidskola i augusti. Roligaste under hela sommaren. :)

Var på ett kul läger i Orsa..

..och ett superläger i Sälen också!


Och mitt i all smet lyckades jag ta körkort också! Lyckan total helt klart.

Krigade mig till en tredjeplats i premiären i ÖStersund, wihoo! :D

Firade jul hemma i ulricehamn med familj och släkt!

jag och morfar!

och umgicks och busade med bästa grannfejden hela året förstås!


Kommentarer
Postat av: sandrii

Tyckte väl inte att jag såg dig på tävlingsbanan idag! Krya på dig! :)

2011-12-31 @ 16:13:15
URL: http://ssandraolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0