Who says

Hej!! Mötte precis Elin på ICA toria. Fick världens roligaste blick så jag började gapflabba det högsta jag kunde. Det var nog en blanding mellan skräck och flyktinstinkter tror jag haha. Men efter lite kramar vågade hon prata med mig som tur var! Handlade allt möjligt. Bästa köpet var ju helt klart gräddsåsen och hollandaisesåsen som köptes för tillsammans 10 kronor. Allt som är på REA ser jag som gratis. Nu ska jag frossa.. /maja

Har försökt få igång min webcam men det går sådär. Verkar ju inte fungera direkt. För er som känner min dator inga-berit (före detta herbert men jag döpte om det) så vet ni att det inte är den bästa datorn på jorden.. Men hon gör så gott hon kan. =) det är jag säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0