Det går bra nu kompis det går bra nu...

..pengar rullar in som det ska nu, kompis det går bra nu! Hehe det där med pengar kanske inte stämmer just nu, men det andra iaf!!!

Asså är på världens positivaste humör. Och jag älskar det. Frågan är varför?? Ingen aning, men roligt är det =) Har kommit på att ju gladare man är desto roligare blir det, ju roligare det blir desto gladare blir man, ju gladare man blir desto roligare har man o.s.v! SMART VA?? Kanske inte alltid så lätt som det låter, men just nu funkar det. :) Thanks for that.

Har letat upp några bilder från brukslägret och u-10mila. Vet att t.ex. mormor säkert vill se några så här kommer det dom jag hittade! Hoppas det inte gjorde nåt att jag "lånade" dom från er som tog dom hihi.

linnea, jag och madde uppe på storskarven efter stavgångsintervaller.

Moss-boll i en myr!

LÅngtur på fjället!! :D ASKUL JU, fast vi var helt vilse ett tag och trodde att vi skulle få sova bland vilddjuren haha.

UOK DREAMTEAM som tog hem dem efterlängtade 10e platsen på u-10mila!! ;D wihoo NÖJDA som bare den! Nästan aldrig har det varit så roligt att springa! Den känslan tar jag med mig.. KRAM majskolven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0