Tjuvstart

Godkväll våra miljoner läsare! =)
Här kommer mitt troligen viktigaste blogginlägg i hela mitt liv. Den kommer avgöra vår bloggs framtid för alltid. Därför kommer här en fin bild så det blir en bra start.
Ska man va sig själv, så kan man lika väl vara det ordentligt!
Idag har jag varit tråkig. Helt ärligt talat jättetråkigt. Men träning gör en trött, och trötthet gör att soffan känns lite extra skön ibland. Just nu är pressen hög att blogginlägget ska bli suveränt, just därför blir det katastrof. Min syster står bredvid mig och rensar lingon. Eftersom hon har plockat ca 1000 liter lingon idag så kommer vår kost troligen att läggas om helt de närmaste måndaderna. Hon äter just nu lingon med mjölk och kanel och sitter och säger "MMMMMMM jääättegott!" Dum som jag är gick jag på det och tog en tugga.. INTE att rekommendera! Men jag fick ett nytt motto efter att ha smakat:
"SÖTT OCH GÖTT"
Det kan nog komma att användas mycket i framtiden.
Såg på friidrotts-VM idag! Askul att se på, men en tjuvstart gjorde det lite trist. Eller kanske spännande!? Beror på =) Ha de sött och gött! KRAM Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0