Pappor

Godmorgon!
Nu ska jag snart sticka ut och träna med pappsen. Mina päron är på besök här i torsby så igår hade vi tacos-mys nästan hela familjen. Det är bra att ha dom här! Och det är ju alltid kul med träningssällskap. :)

På tal om pappor har jag gått och blivit bästa vän med moas pappa: OLLE!! Moa tycker att min och olles vänskap är jättebra, och hon visar sig gärna med sin pappa på stora offentliga tillställningar, som t.ex. Torsby Ski Festival igår. Jag och Olle har samma humor, och vi tycker båda två om att valla. Om jag skulle rangordna mina bästa kompisar så skulle Olle komma högst upp på listan! =) Här är en bild på världens bästa Olle:

Det kan även tilläggas att både jag och Olle ÄLSKAR att reta Moa.. //Maja


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahahahah tack för ditt stöd Maja, tack!

2011-08-28 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0