Orienteringstävling på hög nivå

Hej!
Idag ställde jag klockan på halv 6 och skuttade glatt upp för jag visste att jag skulle springa årets första orienteringstävling, ungdomens 10mila =) Sov i ett fint förtält så jag fick allt några timmars sömn innan det var min tur att springa. Stafett var det, och jag sprang sista sträckan, KUL! Brukar gilla första sträckan för det är så fruktansvärt nervöst innan start men askul i skogen, men sista var ju också jätterolig upptäckte jag :D

Sista och femte sträckan var 6,1 km tror jag. Trodde innan start att det fanns risk för väggen-känsla, men det gick fint. :) Lyckades plocka ganska många placeringar så vi kom 10a hihi! ÅÅÅÅÅÅÅ det var så roligt att springa så jag funderar på att byta karriär hehe. Skämt å sido så var det ju lite enklare än förra årets o-ringen då jag bommade en hel del varje etapp haha. OCh eftersom jag missade årets o-ringen så fick detta bli mitt mini-o-ringen!

Det roligaste med orientering är att det liksom är att tänka och springa på samma gång. I like it! De närmaste dagarna ska jag träffa Matilda som jag saknat i en månad nu. Ska även lära mig piano låtar som jag checkat in.. :) Ha en grym dag för det har jag! KRAM maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0