Min egna MOA

HEEJ!
Nu har jag äntligen träffat moseligoseli. Det första jag gjorde var att kolla i hennes kylskåp och fråga om soffan var en bäddsoffa och om jag fick sova där inatt. Sen "snodde" jag henne superfina linne, men hon sa att det var okej. :) sen sa jag att jag är supermegaglad att se henne igen. Moa är bäst, ingen protest!!

Nu ska jag sova. Man måste ju få sin 12 timmars skönhetssömn om man ska kunna gå till skolan imorgon menar jag. Vill ju helst va supernsygg första dagen liksom. Slänger väl på mig en långklänning eller nåt för att imponera på mina vänner hehe. Nej just det, jag tar nog moas snygga linne =) nu svamlar jag för mycket så nu ska jag nog försöka sova! Hoppas ni mår bra! :) GODNATT /majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0