Lördag

Hallå där köp blåbär

Idag har Trassel varit och hälsat på här i Torsby och kollat läget. Han testade att rulla runt i soffan, sova under sängen, nysa på golvet och sitta under köksbordet. Han tyckte det var bra.

Det är lite ensamt här i lägenheten då mina springskor tyvärr fått flytta ut på balkongen eftersom de spred en mycket speciell doft i hela lägenheten. Springskorna har ett långt liv bakom sig som börjar lida mot sitt slut. Tyvär blev deras ersättare kvarglömda på bryggan förra helgen när jag var och tävlade i Katrineholm så de gamla får hänga med ett tag till. Det länns ungefär som att Josefin flyttat ut, sorgligt men sant..

Förutom att Trassel har varit här har vi kollat på skidtävling och det var spännande. Ikväll har jag har hört ett rykte om att Aspen Elit ska ned och handla på Toria och det tyckte jag lät gott!


Bild på mig och Trassel från i sommarlovet!

Glömde skriva att mamma har sytt gardiner också.

//Mos


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack Moa, det tog mig 3 timmar. Symaskinen mådde inte bra, sydde pyttesmå stygn, jag fick liksom dra tyget igenom maskinen. Konstigt för den är ju nästan ny (lite äldre än Jesper)./ Lotta

2011-08-27 @ 21:41:03
Postat av: majs

åååå vilken fin bild!! hahaha "Aspen Elit"...

2011-08-27 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0