Livet enligt Maja

Hej!!
Jag har fördrivit den senaste tiden med att baka, lyssna på musik, testat kläder och förstås sett på "Livet enligt Rosa". En serie för 10åringar men jag får väl tillhöra den kategorin då haha. Det är en asgrym serie som gick för kanske drygt 5 år sedan på tv. Annars mår jag fint i knoppen, men kroppen mår lite sämre. Antingen är det så att mitt immunförsvar har strejkat de senaste månaderna eller så är det nåt annat. Ska göra pälsallergi-test för att se om jag är allergisk mot mitt marsvin, men i får se.. Är alltså förkyld just nu.

Men jag hittar på andra saker så livet är inte pest och pina bara för det! :) Och jag tycker INTE synd om mig själv som jag gjorde för en knapp månad sen när jag varit förkyld i drygt 3 veckor. Då höll jag på att dö av deppandet! Det är liksom inte synd om mig alls överhuvudtaget. Jag ska ju snart börja i skolan hihi och träffa mina bästbästa kompisar igen. Jag gillar det. Och jag gillar mig själv. Som avslutning på det här inlägget kommer ett ordspråk som just ploppade upp upp ur min brillanta hjärna.

"Life is too short to dance with ugly people"
KRAM M

en gammal bild i brist på nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0