Kvällsjogg i regnet

Kvällsjogg i regnet. Visst lät det romatiskt hehe!? Ja nu sprang jag i för sig själv men det var roligt ändå. :)) efter några dagars förkylning så var det mer än ashärligt att snöra på sig joggingskorna! Kom tillbaka för en knapp halvtimme sen. Nu sitter jag och längtar efter imorgon och ser på step up 2. Men först kan jag väl berätta lite om min kanondag..

Skulle cykla ner till stan för att köpa en viktig sak. DÅ menar jag en så viktig sak att jag faktiskt fick cykla trots ösregnet som aldrig tycktes sluta. Så jag tog min cykel, cyklade ner till stan och hittade det jag skulle ha. När jag väl skulle börja cykla upp igen så började det FORSA ner vatten. Och då menar jag forsa. Jag cykla typ i floder istället för på vägar haha. Så jag blev LITE blöt. Dessutom hade jag tagit en typ 30 år (tror faktiskt inte jag överdriver) gammal regnjacka från garderoben som bara blev blötare och blötare. När jag kom hem tog jag av mina kläder och fram min kära mobil. Problemet var bara att det droppade från den...

Jag försökte återuppliva den med hårfön och handduk men det lyckades inte. Precis när jag var på mitt sämsta humör knäckte jag halva nageln när jag skulle öppna ett tuggummipaket så det gjorde skitont. Sen råkade jag tappa ägg över hela köksgolvet när jag skulle laga mat. MEN MEN, SHIT HAPPENS EVERY DAY!!

Dagens kommentar:
Jag- "Tror min mobil nyss drunknade.."
Emma- "
Men maja det kan det väl inte? den har ju ett sim-kort ;)"

Haha skön tjej. Godnattis! Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0