Kök

Nu är det konstaterat att jag antagligen inte är den vassaste kniven i lådan.
Det kom jag på efter att jag på sätt och vis låst mig själv ut, eller jag bad i princip Bob att göra det.
Jag skulle ut och träna men Bob skulle vara kvar i lägenheten och då kom jag på den briljanta idén att han skulle låsa dörren och stoppa in nyckeln genom brevinkastet när han skulle gå.
Hur tusan kunde jag vara så osmart?
När jag till mina fasa kom tillbaka och insåg vad jag hade gjort så var det bara att försöka fiska upp nycklarna med mina stavar men utan några bättre resultat  så gav jag upp och började istället gå runt i Aspen och leta efter någon som jag kände, då träffade jag på Maja så jag fick följa med henne hem. 
Men själva anledningen till min snilleblixt om nycklarna var för att mina föräldrar skulle komma till Torsby och jag trodde de skulle vara i min lägenhet( de har en egen nyckel) när jag kom tillbaka men jag var snabbare än dem. Men tillslut kom de hit med nyckel och under deras visit så tapetserade min braiga mamma om i mitt kök :)/ Josse

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0