Häng i aspen

Hejhejhej!
Här sitter vi och hänger i kunskapssoffan i josefins lägenhet. Hör och häpna vi räknar matte! Det gäller att hänga med från början tänkte vi haha ;) Dagen har varit kanon! Igår var också kanon för då spelade jag fotboll!!! Det var något år sedan men det var så skoj att jag mest sprang runt och flabba hela tiden. Sjukt kul. Idag har jag och josse försökt biffa till oss lite på gymmet. Vi ser redan resultat på våra armar. :) dom växer så det knakar! Här kommer bilder från det! Take care! /M

Här ser ni en farlig typ!

Jag tar i. Vi använder givetvis hantlarna flitigt i gymmet!

Josefin tar i. Hon skriker självklart mest i gymmet. Därför blir man lite rädd för henne ibland, men hon är snällare än vad hon ser ut. Dessutom är hon STARK som en oxe. (se bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0