GOD EFTERMIDDAG

ÅÅÅÅÅÅÅ Moa har bloggat!! Tack mos, you made my day! Det spelar ingen roll vad du skriver, jag älskar det ändå haha. Nu ska jag checka min nya ipod som jag just hämtade. Vi får la se vad jag beställt haha, kan ju inte direkt något om såna saker tyvärr.. Men det ser bra ut på förpackningen! =)

Ikväll ska vi baka och kanske spela fotboll! Oooo det ser ut att bli en bra kvällis! Idag när jag var ute och sprang så joggade jag förbi några småungar mitt i skogen.
Då skrek dom efter mig: "VI FISKAAAR!
Jag sprang lite närmare och såg att dom satt vid en liten lerpöl typ. "Åh va kul! Får ni nåt napp då?"
Dom: "Ja maaaaassor" (helt seriösa)
jag- "Jaha finns det mycket fisk alltså?"
Dom- "Ja, jäääättemycket!" (fortfarande helt seriösa)

Ja se där! Det kanske är i skogen man ska fånga sina firrar till middagen! Får la testa det nästa gång. :) Nu ska jag till elinpelin! live, love, laugh! /maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0