En stor liten energi-kick

Godkväll! =)
Sommarskidskolan som slutade igår var bäst! Jag hade hur roligt som helst, och jag var ju ändå bara ledare haha. Det är så skoj att se ungdomar som kämpar precis som man gjorde själv i den åldern. Dom krigar, dom skrattar och dom säger så roliga kommentarer att jag viker mig dubbel av gapflabb ibland. JAg ÄLSKAR att peppa, att säga några uppmuntrande ord så man ser deras ansikten lysa upp, eller bara se dom åka rullskidor för första gången och att dom tycker det är superskoj! Jag stört-gillar att se hur dom liksom suger tag i all information dom får och till exempel säger "Ni har väl sommarskidskola nästa år också?" eller "Tipspromenaden igår var ju aaaaaaskul och skogsbrännbollen efte lunchen var ju as-skoj. Vi lekar väl lekar ikväll också? Snälla!?" (och så fortsätter det med positiva och glada ord...)

Det är så GRYMT roligt att se och själv få inspirera och försöka ge något litet tips om man kan. Jag har insett hur mycket jag gillar att vara ledare, särskilt när det är så glada barn man är med. De här 3 dagarna har helt enkelt varit en ENERGI-KICK som hette duga! Massa fantastiska ungdomar har jag lärt känna, och jag hoppas jag ser dom snart igen. :) JAg längtar redan tills nästa år hihi. Ni får tycka jag är fånig men jag bryr mig inte för det är sant. NU ska jag snart sova. Hoppas ni mår bra allihopa! :) Vi hörs! Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0