En dag med väggen

Hejhopp allihopa! Nu har jag tränat. Det gick bra och var skojigt =) I förmiddags väggade jag typ när jag och emilie åkte rullskidor. Händer ju inte varje dag, men som tröst så var hon i princip lika trött som jag. De enda orden vi växlade den sista timman var typ..
"Jag är hungrig"
"Jag är sugen på blåbärsmuffins"
"Undra vad det blir för lunch idag"
"När jag kommer hem ska jag äta russin och jordnötter"
"Det här går ju fint"

De sista orden sades nog lite före allt det andra, men jag är inte säker. Jag minns bara att emilie sa det och att jag grimarserade till svar eftersom jag inte hörde nåt för jag hade fullt sjå att ta mig framåt.
Här kommer lite dundernsygga bilder på en svettig maja. Håll till godo gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0