LYCKA

Hej!!!!! Ni som trodde att den här fina bloggen var nedlagd eller död trodde fel! Jag gör ett återupplivningsförsök just nu :) har precis kommit hem från ett ASKUL läger i bruks! åååå det var fruktansvärt roligt och jag blev sambo med josefina för en vecka. Jag trivs att bo med henne :)) Vi såg på Eva & Adam typ varje ledig minut vi hade hihi. Massa träning blev det och tro mig, det kändes! Efter drygt 3 veckor med sjukdomar hit och dit så var jag kanske inte i tipptopp form haha. Men efter X antal tröga pass i början på veckan så gick det faktiskt lite smått bra mot slutet :) skööönt att det börjar bli som vanligt igen! Det är så roligt och peppande att träna med andra! allt blir liksom 1000 gånger roligare!

Annars spelade jag mycket yatzy under veckan :D jag brukar inte vara sådär superbra men jag tycker det är väldigt roligt! och så även denna gång :) Annars har jag fått en massa nya kompisar. Shit va många underbara personer det finns i sverige. Jag blir glad av glada människor :) Nu ska jag snart sova! ha de bäst bäst bäst! KRAM maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0