Trassel testar... igen!

Den här helgen har Trassel testat.... Josefins byxor!


Som täcke


På huvudet


Som påskägg


Som påskkärring


Och som scarf

Trassel ger Josefins byxor 4 av 5 påskägg därför att dom var påskiga, sköna och självklart för att dom tillhör Josefin.

När jag endå håller på att skriver här på bloggen tänkte jag presentera:

DAGENS SANNING
Jag har vääääääärldensssss bääääääästa grannar med vääärldenssssss fiiiinaste t-shirtar!

jaja, jag erkänner dom duger!

//Mos (och Trassel)

Kommentarer
Postat av: majabaja

hahah åhh va jag gillar trassel, dina inlägg, min underbara fulsnygga t-shirt, världens bästa grannar, josefins byxor och framför allt dig :) jaja, jag erkänner, du duger! MVH anette din mor

2011-04-30 @ 20:43:29
Postat av: Marielle

TACK Maja Sundberg! som sagt, du duger:)

2011-04-30 @ 20:58:56
Postat av: jos

jag hoppas att trazzel har något fint att byta med för att han ska få ha på sig de där byxorna ;) dig kostade det ju en kjol!

2011-05-01 @ 11:47:13
Postat av: Mos

Jag bävar inför: RUSA TESTAE MOAS KJOL!

2011-05-01 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0