Till världens bästa mos

Tjolahopp!
Jag vet att du lilla mos har megamycket i skolan även fast det är lov, så därför kommer här ett inlägg ENBART för din skull. Jag hoppas det gör dig glad. :)

Häromdagen satt jag vid datorn. Mitt stora intresse av vithajar gjorde att jag blev sugen att forska lite mer i området. Jag sökte på ordet "vithaj" och bland alla bilder fann jag bilden nedanför. Jag tyckte detta var en ovanligt söt vithaj, så jag tyckte den fick komma med på bloggen.
Dessutom kom jag på världens brilljantaste idé! Vi syr en sån dräkt till trassel moa!! Vore det inte nåt?? Eller så syr vi såna dräkter tills nästa vecka då vi ska fira elin, så vi blir lika söta allihopa ;D hehe, fast säg inget till elin mos för det ska bli en överraskning serru ;)

För er som inte vet vem trassel här kommer här en bild på moa och trassel. Han är bra på mycket vad jag har sett och hört, bland annat prata på skype. Det bästa med honom är att han har lika trassligt, lockigt och fint hår som moa! (eller ja, jag är inte helt säker men jag tror det!)  

Jag har hunnit med mycket förutom att blogga idag dessutom:
-Gått promenad
-Klappat Burre
-Ätit kladdkaka
-solat
Jag har gjort lite lagom mycket som ni ser, allt för att inte bli överansträngd så här mitt i veckan! Snart ska jag äta lite till. :) men dock jag får akta så jag inte får överbelastningsskador av all påskmat! Den kanske börjar väga tungt snart och jag har hört att det kan slita på knäna (!?) hehe. KRAM OCH HEJDÅ PÅ DIG MOS! (och alla andra förstås) hoppas ni mår toppen!

ps. mos jag tänkte skicka ett sms "kolla bloggen" men jag lät bli. För en gångs skull tänkte jag att det skulle va en "överraskning" istället haha och den här gången ska jag INTE förstöra den som alla andra gånger ;)


Kommentarer
Postat av: Mos

2011-04-29 @ 13:47:43
Postat av: Mos

Nu blev jag superglad:D tänka vad snygga vi skulle vara i sånna där hajdräkter :)

2011-04-29 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0