Spanien!

Hej!
Nu befinner jag mig i spanien vilket betyder att jag overlevde flygturen. :) just nu ar det bara spanska i mitt huvud, men jag ska forsoka skriva pa svenska haha! (det finns inte alla bokstaver men jag hoppas ni fattar anda!) for 10 sekunder sen kom Lucia och hennes bror indansandes in till rummet jag sitter i. Lucia ar hon jag bor hos och ar med har i spanien. Jag pratar sa mycket spanska jag kan, men ibland ar det svart sa jag far prata engelska. Men det forstar dom tyvarr inte superbra...

Men jag har skoj, det ar mycket nya saker hela tiden, ny mat, nya stallen och framfor allt nya personer. I borjan var det laskigt men jag borjar vanja mig och trivas. Idag gjorde akte vi till staden Cartagena och gjorde en del saker allihopa. Imorgon ska vi forst till skolan och sen till stranden. Vi hoppas pa sol. :)


Tur att mina vita, nya converse-skor fick ett minne fran spanien dom med haha! Ja jag foredrar att skratta istallet for att grata, det finns varre saker!

Snygga romerska soldater hann vi ocksa se pa!

Familjen jag bor hos. (inte brodern)

Snygg maja med sin basta pose! hehe

Sist en urtjusig bild pa mig framfor datorn! Jag vantar fortfarande pa ett livstecken fran lanzarote-bruden jossis! Om du ser det har jossis kan du val kommentera att du kommit fram! /Majs

Kommentarer
Postat av: elin

skönt att se att du har det bra! :D snygga shorts föresten!! :D saknar dig! puss

2011-04-06 @ 18:01:17
Postat av: jos

Jos lever har inte haft tillgång till internet, men jag lever!! Lanzarooit är speciel ska försöka blogg snart ;) ha det bäst mina fina vänner!

2011-04-06 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0