PLUGG, även kallat kökshäng..

Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg.. och åter plugg.
Så säger moa som satt framför tv:n när jag kom hit hehe.
Idag har vi i alla fall ätit pannkakisar.
Och nu gick precis joseful från lägenheten. Äntligen va skönt tänker jag, medans moa sitter o pratar med sig själv.
Och kollar ut genom fönstret där Joseful försvinner i hög hastighet på sin cykel.
På moas arm sitter det en tatuering från gårdagen som lyder "Matte & Maja" med ett stort hjärta runtom. Tatueringen beskriver vad som moa älskar i livet just nu.
På Majs arm sitter en ännu vackrare tatuering där det är står "Biologi och Moa" och en blomma. Tatueringen symboliserar det enda Maja älskar i livet.
Ikväll ska vi äta kvällsfika, om ¨mos inte redan gjort det. Hon viskar nu i mitt vänstra öra att hon precis ätit flingor, så jag blir väl inte matad ikväll då tyvärr.
Igår kväll när vi kollade på Bachelorette så avslöjade jag Majas största hemlighet när hon råkade sparka Josse. Hemligheten är att hennes höger ben sparkar till varje gång hon ser en snygg kille.
Om ni inte visste det är moa uníversums odrägligaste utomjording, som får mig att skratta minst en gång i minuten =)

Hejdå från oss!! Vi skrev varannan mening som ni kanske ser, hoppas ni har överseende med detta, och även uppmärksammar den otroliga mobbningen moa utövar på mig, maja.
PS. ha överseenda med min, moas, odräglighet. Man blir nämligen som man umgås!







//Mos
och Majs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0