Påsklovs slapp

Jag befinner mig just nu i en våningsäng på Bosön där jag passar på att koppla av och njuta av lovet till fullo. Den här vilosamma dagen har bestått av tröskeltest paddelmaskin 4x4min, 4 min all out på paddelmaskin och "arm krank", lite osäker på stavning men man cyklar i alla fall med händerna så fort man kan.
Dagens värsta var helt klart 4 min all out där jag efter halva tiden började tänka så här: nu svimmar jag nu svimmar jag nu svimmar jag jag klarar inte mer nu dör jag nej jag måste fortsätta bara 2 minuter kvar fortsätt paddla fortsätt paddla fortsätt paddla!
Som avslutning på dagen blev det en liten löprunda för att toppa formen inför morgondagens vo2 max löpning. Jag ska också panikstretcha lite eftersom det vankas rörlighetstest imorgon. På paddelmaskinen blir det 30 sek max, spännande!!(med Anette Sundbergs röst)

Hoppas ni har ett lugnt och skönt påsklov// Mosis Gosis

oj glömde skriva att jag också träffade Julia som även hon var på bosön och njöt av lovet!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0